Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
4. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
5. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
6. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
7. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
8. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
9. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dział administracyjny

Kierownik administracyjny


Zadania Działu Administracyjnego

  1. Obsługa finansowa
    • prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • prowadzenie gospodarki finansowej Centrum
    • analiza gospodarki finansowej
    • sporządzanie planów finansowych i sprawozdań z ich realizacji
    • kontrola wewnętrzna w komórkach organizacyjnych w zakresie spraw finansowych
    • prowadzenie kadr
  2. Kierownictwo administracyjne
    • administrowanie budynkiem Centrum i jego obsługa gospodarczo – techniczna
    • przestrzeganie terminów przeglądów technicznych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • przygotowywanie umów najmu powierzchni biurowych, garażowych, magazynowych i sal szkoleniowych
    • przygotowywanie faktur dla najemców i kontakty z najemcami
    • prowadzenie książki obiektu
    • nadzór i kontrola spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
    • realizacja zadań inwestycyjnych i rozliczanie nakładów poniesionych na inwestycje
    • prowadzenie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych.
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Dom Kultury w Brzezinach
odpowiada: Joanna Kędzia-Kamińska
data: 11-01-2022
wytworzył: Joanna Kędzia-Kamińska
data: 11-01-2022
data: 11-01-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 11-01-2022 - Edycja treści
  • 03-04-2017 - Edycja treści
  • 18-10-2016 - Edycja treści
  • 05-10-2016 - Edycja treści
  • 27-09-2016 - Edycja treści
  • 25-06-2019 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 704