Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Dział administracyjny

Kierownik administracyjny


Zadania Działu Administracyjnego

  1. Obsługa finansowa
    • prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • prowadzenie gospodarki finansowej Centrum
    • analiza gospodarki finansowej
    • sporządzanie planów finansowych i sprawozdań z ich realizacji
    • kontrola wewnętrzna w komórkach organizacyjnych w zakresie spraw finansowych
    • prowadzenie kadr
  2. Kierownictwo administracyjne
    • administrowanie budynkiem Centrum i jego obsługa gospodarczo – techniczna
    • przestrzeganie terminów przeglądów technicznych budynków zgodnie z obowiązującymi przepisami
    • przygotowywanie umów najmu powierzchni biurowych, garażowych, magazynowych i sal szkoleniowych
    • przygotowywanie faktur dla najemców i kontakty z najemcami
    • prowadzenie książki obiektu
    • nadzór i kontrola spraw związanych z udzielaniem zamówień publicznych
    • realizacja zadań inwestycyjnych i rozliczanie nakładów poniesionych na inwestycje
    • prowadzenie dokumentacji w zakresie zamówień publicznych.
Podmiot udostępniający informację:
Miejski Dom Kultury w Brzezinach
odpowiada: Joanna Kędzia-Kamińska
data: 11-01-2022
wytworzył: Joanna Kędzia-Kamińska
data: 11-01-2022
data: 11-01-2022
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 11-01-2022 - Edycja treści
  • 03-04-2017 - Edycja treści
  • 18-10-2016 - Edycja treści
  • 05-10-2016 - Edycja treści
  • 27-09-2016 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 802